askemo blog
3 tips om met bevlogen medewerkers beter te presteren
3 tips om met bevlogen medewerkers beter te presteren Onderzoek van Prof. Dr. Willem van Rhenen, hoogleraar Engagement & Productivity [...]
3 redenen om klanttevredenheid te meten
3 redenen om klanttevredenheid te meten Waarom is het meten van klanttevredenheid cruciaal voor iedere organisatie, ook de jouwe? In [...]
3 tips om je medewerkers binnen boord te houden
3 tips om je medewerkers binnen boord te houden Gouden bergen 3 tips om je medewerkers binnen boord te houden. [...]
“Mijn klanten reageren niet op mijn e-mails”
"Mijn klanten reageren niet op mijn e-mails" Ik hoor hem regelmatig voorbij komen, "mijn klanten reageren niet op mijn [...]
Drie stappen om effectief te optimaliseren
Drie stappen om effectief te optimaliseren Sinds mijn afstuderen, in 2005, ben ik actief in IT consultancy. Dat begon [...]
Een goede NPS zegt weinig over klanttevredenheid
Een goede NPS zegt weinig over klanttevredenheid Lees deze blog en kom erachter waarom sturen op NPS haar doel volledig [...]