askemo blog
Hybride werken: van noodoplossing naar arbeidsvoorwaarde
Hybride werken: van noodoplossing naar arbeidsvoorwaarde Eind 2020 schreef ik een blog over hybride werken, over hoe je kunt leren van organisaties [...]
Stop met steeds maar weer feedback vragen
Verbeter je feedbackstrategie “Wacht eens even Roel. Je bent zelf toch eigenaar van een online feedback tool?” Ja, dat klopt [...]
Hoe zorg je dat een piepende klant niet kraakt?
Meten en optimaliseren van klanttevredenheid Stel je voor, je hebt een klant aan de telefoon en hij is niet tevreden… [...]
Iedereen bij de les en betrokken?
Laagdrempelig en effectief stakeholdermanagement Na 12 jaar ervaring met stakeholdermanagement als programma- en projectmanager besloot ik in februari 2020 te [...]
Waarom continu feedback vragen en ontvangen van je medewerkers?
Waarom continu feedback vragen én ontvangen van je medewerkers? Als jij wilt weten welke gebeurtenissen er in 2021 hebben [...]
Als je nu luistert krijg je straks een ijsje
Verbeter je klantrelatie met beloning Je enquête is verstuurd. Je hebt mijn vorige tips in de praktijk gebracht en ziet de eerste [...]