Blijf verbonden met je klanten

Customer success gaat verder dan je dashboard met rationele KPI’s.

Verbind met je klanten. Stel ze in staat continu feedback te geven.

Verbeter continu. Met askemo.

customer success

60%

van ontevreden klanten klaagt niet. 80% hiervan vertrekt zonder je te vertellen waarom.

7x

Aantrekken van een nieuwe klant is tot 7x duurder dan het realiseren van dezelfde omzet bij een bestaande klant.

70%

van je klanten zoekt verbinding op sociaal, emotioneel niveau met bedrijven waarmee ze zaken doen.

askemo zorgt voor tevreden klanten

1. Weet wat er speelt

Op vaste, terugkerende momenten beantwoorden je klanten binnen een paar seconden 1 eenvoudige vraag en geven ze aan hoe ze in de wedstrijd zitten.

2. Kom direct in actie

Persoonlijke dashboards en analyses geven je direct inzage in de resultaten. Via alerts ontvangen de juiste personen op de juiste momenten de juiste signalen.

3. Verbeter continu

Je stuurt op actuele, relevante informatie. En ziet trends ontstaan, waardoor je processen kunt aanpassen waar dat nodig is.

4. Tevreden en betrokken klanten

Hogere omzet, betere winstmarge, een betere reputatie in de markt. De voordelen zijn evident.

Hoe werkt askemo?

Binnen 10 minuten ben je up & running. 

Geen installaties. Geen apps. Geen wachtwoorden. 

Ontvang de juiste signalen, op het juiste moment.

 

Wij zijn bijna obsessief bezig met klantbeleving. Askemo helpt daarbij door onze klanten feedback te laten geven over onze dienstverlening. We krijgen met askemo continu het sentiment dat leeft onder onze klanten terug via een laagdrempelige online oplossing.

 

Wim Schuurmans
Eigenaar | Online Academie

Blijf verbonden. Start ook met askemo.

Deze organisaties werken met askemo:

Adapt
PharmAccess
CorporateVitality
SAIGlobal
OnlineAcademie
GWS
Alius Energy
SkillsTown
ICP
VFD Adviseurs

askemo zorgt voor fors meer antwoorden

askemo

71 %

e-mail

30 %

online

29 %

 

Hoe mooi is het om als Account Manager te weten hoe je klant in de wedstrijd zit voordat je aanschuift voor die kop (virtuele) koffie? En dat je de trend in tevredenheid kunt bekijken, met de opmerkingen die daarbij zijn gegeven.

Je gesprekken worden effectiever, en op maat voor iedere klant. In minder tijd bereik je meer.

Je klanten kunnen continu feedback geven, jij wordt in staat gesteld om direct in actie te komen wanneer dat gewenst is.

 

Roel Schellekens CEO van askemo

Roel Schellekens
founder askemo