Customer success gaat verder dan je dashboard met rationele KPI’s.
Verbind met je klanten. Stel ze in staat continu feedback te geven.
Verbeter continu. Met askemo.
van ontevreden klanten klaagt niet. 80% hiervan vertrekt zonder je te vertellen waarom.
Aantrekken van een nieuwe klant is tot 7x duurder dan het realiseren van dezelfde omzet bij een bestaande klant.
van je klanten zoekt verbinding op sociaal, emotioneel niveau met bedrijven waarmee ze zaken doen.
Op vaste, terugkerende momenten beantwoorden je klanten binnen een paar seconden 1 eenvoudige vraag en geven ze aan hoe ze in de wedstrijd zitten.
Persoonlijke dashboards en analyses geven je direct inzage in de resultaten. Via alerts ontvangen de juiste personen op de juiste momenten de juiste signalen.
Je stuurt op actuele, relevante informatie. En ziet trends ontstaan, waardoor je processen kunt aanpassen waar dat nodig is.
Hogere omzet, betere winstmarge, een betere reputatie in de markt. De voordelen zijn evident.
Hoe mooi is het om als Account Manager te weten hoe je klant in de wedstrijd zit voordat je aanschuift voor die kop (virtuele) koffie? En dat je de trend in tevredenheid kunt bekijken, met de opmerkingen die daarbij zijn gegeven.
Je gesprekken worden effectiever, en op maat voor iedere klant. In minder tijd bereik je meer.
Je klanten kunnen continu feedback geven, jij wordt in staat gesteld om direct in actie te komen wanneer dat gewenst is.