Blijf verbonden met askemo

Blijf verbonden met askemo

Ontevreden klant of medewerker? Stop met evalueren. Start met voorkomen.

Sluimerende sentimenten

Zakelijke samenwerkingen worden vaak beoordeeld op conventionele, rationele indicatoren als tijd, budget en kwaliteit.

Hoe belangrijk ook, het zijn juist de (sluimerende) sentimenten die kunnen optellen tot een serieuze spaak in de wielen van de relatie. Wie die sentimenten niet regelmatig peilt, neemt stevige risico’s.

Maar de tijd en structuur om continu te peilen hoe blij klanten en medewerkers zijn ontbreekt meestal.

Gevolgen

Voorkomen is beter dan genezen

Misschien leer je wel, maar je kunt er op dat moment niks meer mee. Dat moet beter kunnen.

  • Cruciale signalen bereiken je niet of te laat.

  • Scheurtjes ontstaan in de samenwerking.

  • Reputatieschade. Ook als je het scheurtje repareert.

Snel en eenvoudig feedback

Wil je ook meer en betere feedback ontvangen van klanten en medewerkers?

“Stop met achteraf evalueren.
Start met tijdig bijsturen.”

KPI’s en SLA’s zijn belangrijk. En ze vertellen niet het hele verhaal.

Sluimerende en onzichtbare sentimenten kunnen serieuze gevolgen hebben voor de relatie met je klant of medewerker. Wie die sentimenten niet regelmatig peilt, neemt stevige risico’s. Wie het wel doet, is daar veel tijd aan kwijt.

Askemo is de snelle en eenvoudige manier om sentimenten te monitoren bij klanten en medewerkers. Zo weet jij altijd hoe iedereen in de wedstrijd zit”

Roel Schellekens