askemo blog
Het Johari-venster
Feedback is een kadootje: Het Johari-venster Feedback is een kadootje. Iedere vorm van feedback, positief of minder positief. Toch [...]
Vaar mee met askemo en optimaliseer je klanttevredenheid
Optimaliseer je klanttevredenheid door mee te varen in de Kano We spreken wekelijks organisaties die het gevoel hebben meer [...]
Continu verbeteren zorgt voor goed onderwijs
Continu verbeteren zorgt voor goed onderwijs De onderwijskwaliteit in Nederland is tanende. Met name de verschillen tussen de verschillende [...]
Waarde creëren voor je bedrijf kan alleen met de juiste feedback
Waarde creëren voor je bedrijf kan alleen met de juiste feedback Bedrijven zijn er geobsedeerd door: het creëren van [...]
Een MTO is prima. Als je ook vasthoudt aan communicatie per postduif.
Een MTO is prima. Als je ook vasthoudt aan communicatie per postduif. Medewerkerstevredenheid evolueert. En dat is maar goed ook. [...]
3 tips om met bevlogen medewerkers beter te presteren
3 tips om met bevlogen medewerkers beter te presteren Onderzoek van Prof. Dr. Willem van Rhenen, hoogleraar Engagement & Productivity [...]