askemo blog
3 tips om meer en betere feedback van je medewerkers te ontvangen
3 tips om meer en betere feedback van je medewerkers te ontvangen Meer en betere feedback ontvangen van je [...]
Als je goed luistert, heb je het meest te vertellen
Als je goed luistert, heb je het meest te vertellen Je hebt het vast zelf ook gemerkt, schaarste op [...]
Het Johari-venster
Feedback is een kadootje: Het Johari-venster Feedback is een kadootje. Iedere vorm van feedback, positief of minder positief. Toch [...]
Vaar mee met askemo en optimaliseer je klanttevredenheid
Optimaliseer je klanttevredenheid door mee te varen in de Kano We spreken wekelijks organisaties die het gevoel hebben meer [...]
Continu verbeteren zorgt voor goed onderwijs
Continu verbeteren zorgt voor goed onderwijs De onderwijskwaliteit in Nederland is tanende. Met name de verschillen tussen de verschillende [...]
Waarde creëren voor je bedrijf kan alleen met de juiste feedback
Waarde creëren voor je bedrijf kan alleen met de juiste feedback Bedrijven zijn er geobsedeerd door: het creëren van [...]