askemo blog
Een MTO is prima. Als je ook vasthoudt aan communicatie per postduif.
Een MTO is prima. Als je ook vasthoudt aan communicatie per postduif. Medewerkerstevredenheid evolueert. En dat is maar goed ook. [...]
3 tips om met bevlogen medewerkers beter te presteren
3 tips om met bevlogen medewerkers beter te presteren Onderzoek van Prof. Dr. Willem van Rhenen, hoogleraar Engagement & Productivity [...]
3 redenen om klanttevredenheid te meten
3 redenen om klanttevredenheid te meten Waarom is het meten van klanttevredenheid cruciaal voor iedere organisatie, ook de jouwe? In [...]
3 tips om je medewerkers binnen boord te houden
3 tips om je medewerkers binnen boord te houden Gouden bergen 3 tips om je medewerkers binnen boord te houden. [...]
“Mijn klanten reageren niet op mijn e-mails”
"Mijn klanten reageren niet op mijn e-mails" Ik hoor hem regelmatig voorbij komen, "mijn klanten reageren niet op mijn [...]
Drie stappen om effectief te optimaliseren
Drie stappen om effectief te optimaliseren Sinds mijn afstuderen, in 2005, ben ik actief in IT consultancy. Dat begon [...]