Welkom bij askemo!

Laagdrempelig

Zo simpel als een ‘Tikkie’

Geef snel en eenvoudig feedback per e-mail of op je mobiel. Askemo stelt steeds maar 1 vraag die je met 2 klikken beantwoordt.

Kortcyclisch

Geef aan wat er nu speelt

Het MTO is traditioneel een momentopname. Niet met askemo. Doordat je steeds je mening geeft over actuele en relevante thema’s kan je werkgever je direct helpen.

Wat zijn de voordelen voor jou?

Continu

Jij weet dat je werkgever continu in beweging is. Ieder kwartaal, iedere maand gebeuren zaken die ook jou raken. Met askemo kun je regelmatig feedback geven aan je werkgever, op thema’s en onderwerpen die voor jou relevant en actueel zijn. Je geeft aan wat je dwars zit, maar ook wat je juist waardeert.

Tijdbesparend

De medewerker van nu heeft geen behoefte aan een vragenlijst van toen. Je wilt snel en eenvoudig feedback geven. Met askemo geen saaie, ellenlange vragenlijsten. Wat wel? Kort en bondig je mening geven op één stelling per keer. Het kost je maximaal 10 seconden van je tijd.

Relevant

‘Tevredenheid’ dekt de lading niet. Askemo vraagt naar actuele, relevante thema’s als betrokkenheid, werkgeluk en vitaliteit. Maar ook inclusiviteit en mentaal welzijn. Je krijgt de mogelijkheid om over al deze thema’s op een veilige manier je mening te geven, op meerdere terugkerende momenten.

Anoniem

100% Anoniem en dus veilig. Altijd. Feedback is niet terug te herleiden naar een individuele medewerker. Ook voldoen we volledig aan AVG en andere privacy richtlijnen. Je gegeven feedback is veilig bij ons.

Hoe werkt askemo?

0-meting

Je ontvangt eerst de vraag om je werkgever te beoordelen op een aantal relevante en actuele thema’s. Je geeft een score tussen ‘1’ (‘erg slecht’) en ’10’ (‘erg goed’) en krijgt de mogelijkheid om deze score toe te lichten. Dat is overigens niet verplicht.

Op basis van de gegeven scores bepaalt je werkgever, in overleg met askemo, hoe het vervolgonderzoek eruit komt te zien.

Vervolgonderzoek

Je ontvangt gedurende een langere periode steeds de vraag om je mening te geven over één stelling. Dat kan eens per week zijn, maar ook met een lagere frequentie. Ook nu heb je de mogelijkheid om je mening toe te lichten.

Doordat we kiezen voor meerdere uitvraagmomenten krijgen we niet alleen de scores inzichtelijk, maar gaan we ook trends zien. Met andere woorden, je werkgever gaat zien of de acties die worden uitgezet op basis van je feedback ook het gewenste effect hebben. En dat is ook in jouw voordeel!

Herhalen!

Na een aantal kwartalen herhalen we de 0-meting. Dit geeft inzage in de algehele scores en trends per thema. Op basis van deze nieuwe 0-meting wordt ook het vervolgonderzoek opnieuw ingericht.