askemo blog
Betere klantfeedback door 3 simpele acties
Betere klantfeedback door 3 simpele acties. In mijn vorige blog deed ik drie aanbevelingen om effectief feedback te vragen aan je zakelijke [...]
3 tips om wel antwoord op je enquête te krijgen
3 tips om meer en betere feedback van je klanten te ontvangen Natuurlijk wil je weten hoe je producten of [...]
De moderne projectmanager
Modern projectmanagement Laurens van Piggelen, managing partner bij Adapt Innovatie, streeft ernaar om de juiste mensen op de juiste [...]
De kracht van persoonlijke aandacht
De kracht van persoonlijke aandacht De afgelopen maanden sprak ik met meer dan 40 detacheerders. Het viel me op dat [...]
Meer en betere feedback
Waarom zijn organisaties blij met een antwoordpercentage van 20% op hun online enquête? 10 praktische tips om meer en betere feedback te ontvangen.
transparante veilige feedback
Transparantie en veiligheid zijn de voorwaarden om niet-anoniem feedback te vragen en te ontvangen van je medewerkers (en klanten).